۸۰ پیشنهاد برای بخش ویژه جشنواره «تیتر۱۲ » دریافت شد

کد مطلب : 72
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 8:00
۸۰ پیشنهاد برای بخش ویژه جشنواره «تیتر۱۲ » دریافت شد

دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی؛ «تیتر ۱۲ » اعلام کرد که در فراخوان یک هفته‌ای پیشنهاد موضوع برای بخش ویژه ۸۰ موضوع پیشنهادی از سوی فعالان نشریاتی و دانشجویان دریافت شد.

فعالان نشریاتی و دانشجویان در فراخوان یک هفته‌ای موضوع برای بخش ویژه «جشنواره تیتر ۱۲»  ۸۰ موضوع را پیشنهاد کردند. این موضوعات همراه با مشخصات افراد ارسال کننده در دبیرخانه به ثبت رسید.

به این ترتیب با پایان مهلت یک هفته‌ای فراخوان، در بسیاری از موضوعات دریافت شده به مسائل و چالش‌های مهم جامعه امروز ایران و بعضا جهان اشاره شده است. موضوعاتی که  نشان از پویایی فکری، دغدغه‌مندی و نگاه جامع مخاطبان جشنواره دارد. این موضوعات بعد از دسته‌بندی آماده ارائه در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره می‌شود.

شورای سیاست‌گذاری جشنواره که در سطح معاونت فرهنگی و دانشجویی دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل می‌شود، از بین موضوعات ارسال شده برای دبیرخانه چند موضوع را به عنوان محورهای بخش ویژه انتخاب می‌کند.

پس از تصویب دستورالعمل جشنواره در این شورا، در نهایت با ابلاغ آن به دانشگاه‌ها، جشنواره دوازدهم به طور رسمی کلید می‌خورد.

فراخوان پیشنهاد موضوع برای بخش ویژه از روز شنبه ۲۳ آذرماه آغاز شده بود و همزمان با شب یلدا به پایان رسید. علاقمندان می‌توانند اخبار جشنواره تیتر ۱۲ را در کانال خبری این جشنواره به نشانی  https://t.me/titrfestival12 پیگیری کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.